Leta i den här bloggen

onsdag 16 december 2009

161209


Jävla idrottslärare! Hon tänkte sänkla både mig och Bea i idrott. Vi har tydligen inte synts och hörts tillräckligt mycket. Är inte självständiga och till bakdragen. Och nej, det är vi absolut inte! Men ingen av oss har kunnat vara tillräckligt aktiva på lektionerna för att vi har varit sjuk. Är det vårat problem?! Nej! åh, vad arg jag var på idrotten tills jag fick veta att hon inte hade sänkt mig. Tur var nog de, annars hade jag blivit väldigt sur.


Menmen, fick veta att jag har höjt mig i både Matte & No. Så nu blir har jag mått mitt mål! :D Är inte riktigt säker, men antingen så kommer jag att få ett G eller inget, wihooo! :D


Men resten av min dag har varit helt åt helvete. Först så håller jag på att avlida av kylan när jag är påväg till bussen, usch! Spark är kallt men skönt, så jag vill inte lämna den hemma heller, dilemma, haha... Sen på skolan så kommer jag på att jag har glömt allt mitt arbete HEMMA. Usch, vad inte bra. Så jag fick gå till datorn och leta reda på min fakta igen och jobba med datorn. Vilket var rätt skönt. Men Elisabet glömde att ge mig gensvar så jag måste förtsätta plugga nu när jag är hemma, suck. Dock skulle jag behövt gör det ändå, menmen. Jag och Bea tränade på dansen på svenskan så blev inget jobba med novellen heller. Eva har fortfarande min, suck... När vi träna dansen gick det åt helvete så jag måste tränu nu. Aja, blir plugg, dusch, dans och tv ikv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar