Leta i den här bloggen

lördag 26 december 2009

Shopping!

Midjetjolen som Robin inte tyckte om men jag älskar ;)



har precis ätit pappas tornfisklåda, mums! Var ett tag sen vi åt den nu. :) Och sen har jag varit i stan och shoppat med bästastesofia idag! Oj, vad jag har shoppat på mellan dags rean! Jag kom hem med; En midjetjol, ett par örhängen, en shorta, ett linne, tre par trosos. Jag vet inte om det var något mer, kan inte komma på något iallafall. :) Blir in nåot mer i veckan och shoppa lite till, måste ju passa på nu när allt är så billigt ;) Menmen, var inne från klockan 11 till kvart i 4 och bara shoppa, det gillas! Träffade på lite trevligt folk med :) Tog bussen hem lockan kvart i 4 och, ha ha ha, vad srattretande det var alltså. Menmen, jag bryr mig inte :)




Nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå fort!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar