Leta i den här bloggen

tisdag 22 december 2009

Städat tills nu, inte okej.

Toppen! Bea har mitt bankkort och jag har inte köpt alla julklappar än. Pappa har inte fått sin lön och måste ha alla pengar till julmaten och julklapparna, sååå. Förlåt Robin men du får din efter jul.

Har städat tills nu då klockan är snart 00.00. Eller ja, jag och Robin har busat en hel del med. (A) Som den gamla goda tiden :') hihi, Robin jag vann! ;) Jag sa att jag gav mig för att pappa gav oss en väldigt less och arg blick, haha. Nu jag tänker lägga mig i ett bad för att slappna av lite så kanske mitt ryggont försvinner. Åh, jag måste verkligen börja träna igen. Men ja, det kommer väl så småning om när jag har tid igen och när jag har min pilatesboll att träna på.
Imorgon så blir det nog stan med anna och pappa ändå, även om jag inte får tag på mitt kort.. Bättre det än att sitta hemma och göra ingenting.

Pratade med pappa ikväll med, och ja! Det blir nog slalom och tångböle på lovet, yeeeeeeey! :D Då hoppas vi på bra väder och en pepp Hannah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar