Leta i den här bloggen

tisdag 15 december 2009

Fitt dator, och kyla.

JÄVLAFITTHELVETESKUKSUGARNEGERBALLEHORSLAMPFITTHELVETER DATORER DET ÄR PÅ SKOLAN! :@
Jag sitter och har skrivit ett helt A4 papper med fakta som jag suttit i en timme och skrivit. Som jag skulle ha till min rapport. Vet ni vad som händer? Jo, allt försvinner och ingenting finns kvar!! :@ Jag har alltså suttit i en timme och jobbat åt helvete! Så vet ni vad jag ska göra nu? Jo, plugga. Åh, kuk vad arg jag är. Det är kallt och jävligt ute. Och jag tycker extremt synd om mig själv som måste tvinga mig ut i kylan varje kväll och varje morgon för att komma till en buss som tar mig till skolan som jag inte ens vill till... Nej, det suger just nu. Men man får se det positiva i det hela att det kommer snö så man får någon julstämmning iallafall... Har inte ens en känsla av att det snart är jul.

Menmen, det går väl bra för mig och Bea. Det blir någon dans iallafall. Jag hoppas att det kommer gå bra på måndag. Alla kommer, men blundar, okej? (A) + att jag har en sån jävla tröningsvärk att det är sjukt! :P haha, har jag det såhär på måndag kommer jag inte kunna dansa. ;)

Menmen, blir äta mat nu sen plugga heeeela kvällen lång.

Juste, får itne glömma!
Idag när vi skulle ha idrott så åkte läraren hem. Vi skulle ut och gå, vet nu vad våran lärare gör? Jo, hon gör allt till en svenska lektion. Åh, vad sur jag blev. "Tänk på onomatopoetiska ord" eller hur fan det stavas, aja.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar