Leta i den här bloggen

fredag 18 december 2009

Robin har äntligen kommit hem!


Nu har Robin kommit hem, riktigt skönt faltiskt! Nicke, Maja och Robin sitter här bredvid mig nu och spelar Nintendo DsI, riktigt söta ;) Vi har precis ätit middag, planka. Oj vad gott det var! Nu ska Robin vara hemma till efter nyår. Han och Maja kommer till och med överrens, hur länge håller det? ;)


Städade idag när jag kom hem, så nu är det rent i min säng och luktar gott. Mysss..


Hade också genrep på skolan idag. Jag var riktigt nervös! :o Men det gick super, trotts att Bea dansade åt fel håll och jag höll på att dansa in i väggen och så. Så i helgen så ska jag sy kläderna vi ska ha, får se hur det går. Ska plugga och mysa med familjen. Eftersom Nicke, Mamma och Tommy åker till blekinge på Tisdag. Vill följa med... :/ Menmen, får nöja med att spendera lovet med pappa. :)


Moffa, nu ser du till att bli bra. Du får inte göra mig orolig när jag får veta att du ligger på sjukhus!



1 kommentar:

  1. vi får vara ambisjösa flickor på måndag ;) hälsa robin en stor kram!

    vad har hänt :s

    SvaraRadera