Leta i den här bloggen

söndag 27 december 2009

Mys


Igår kväll runt kvart över 7 får jag ett sms av Bea då hon säger att jag måste skynda mig ner till mormor om jag ville ha mitt bnkkort, så det var bara att slänga på sig kläderna. Precis när jag kommer utan för ytterdörren så får jag ett sms där det står "synda dig vi åker!" så det enda ja kan göra är att lägga benen på ryggen och springa. Så det som brukar ta typ 7-8- minuter att gå sprang jag på två med min verkligen sämsta kondition och svinkallt om händerna var det med eftersom jag inte hann sätta på mig mina vantar... Så Bra fick ett gott skratt när jag sprang med händerna i fickorna, jag vet hur dumt det låter, haha ;) Menmen, när jag öppnar dörren så står Dennis saker där. Min första tanke var "vafan, han skulle ju inte komma fören om två timmar!? :o" Men jag blev jätte glad att han kunde komma tidigare iallafall. Så igår kväll så satt vi mest bara och kollade på film och myste. Typ klockan halv 1 gick vi i sängen och la oss och prata och myste. Och jag har verkligen sovit jättejättejätte bra inatt! Sov till typ klockan tolv, obsss (A)


Dennis står i duschen och jag fick nyss veta jätte roliga nyheter! Grattis på er! Vet inte vad vi ska göra nu, kanske film och mysa :) Emelie kommer med flyget klockan kvart i fem så vi får se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar