Leta i den här bloggen

fredag 2 juli 2010

Solen skiner!

Klockan är kvart i 9 och jag kan inte sova, solen skiner ute och jag sitter hemma i byskogen. VART KAN MAN SOLA HÄR DÅ!? Nej, fan ingenstans. Vi har kvälls sol på våran balkong, jävligt kul.. Så jag ska ta och slänga mig i en dusch och fixa mig lite sen ska jag nog ta och dra till stan.. Men Bea svarar inte när dom tänker vara i stan så jag vet inte när jag kan åka in. Gud så trevligt.

Jag vill kunna få till mitt hår, framförallt min lugg, men tror ni att det går? Nej. Blir så ledsen.

HAHA, sen kom jag på att jag inte berättat om mitt panik anfall igår. Så här var det, igår när jag skulle gå ner till Maj och ge henne bilderna från hennes 80års kalas så skulle jag ta mina hörlurar. Tror ni jag hittar dom? Nej. Jag får mer och mer panik men måste gå. Så jag går, utan min musik. Jag lyssnar alltid på musik, hur kort eller långt jag än ska. Så mina hörlurar är alltid med mig. Sen när jag kommer hem så hittar jag dom fortfarande inte. Jag får jätte ont i magen och springer runt och får mer och mer panik. Det var fan som att jag ville gråta, hahahah. Men till slut hittade jag dom i mina shorts som jag redan slarvigt hade kollat i. Snacka om en brud som är beroende av sina hörlurar. Vad skulle jag göra utan dom! :D Ja, nu har ni fått höra hur knäpp jag är med.

Nu ska jag duscha och kolla telefonen och se om Bea vill prata med mig. puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar