Leta i den här bloggen

fredag 23 juli 2010

Blekinge dag 16

Imorgon åker jag hem, y e a h . Längtar som ett as alltså. För när jag kommer hem på söndag så ska jag allt vara med gos. Ingen kan hindra mig kan jag ju säga, så det så. :D

Vaknade rätt tidigt idag och åkte till Ola och dom och hälsade på en sväng. Jag fick även min skiva med photoshop, äntligen! Så nu har jag ett redigeringsprogram som funkar iallafall. Testade ju gimp och det var ju helt omöjligt att förså sig på. Fattade abslout ingenting! Men nu har jag det iallafall. Så det ska bli kul att komma och hem och se hur det är. :) Redigera lite bilder. Kanske gör en bild hit till bloggen, vem vet? :) Sen har jag lovat pappa att göra en tavla som det står "inatt visade jag 1000 planer och vaknade upp som diamant" på. Så det ska jag nog försöka göra någon dag. Har ju lite ideèr på hur den ska se ut. Så får se hur resultatet blir. :) Se om han blir nöjd. :)

Ska iväg och grilla och fira Peter som fyller år på Söndag, nu senare ikväll. Ska bli en trevlig sista kväll tror jag allt. :) Hoppas på att Nellie stannar hemma ändå, för att träffa henne lite mer ändå (a) Kommer att sakna henne och alla här som tokar men ska ändå bli så skönt att komma hem.. Till alla jag saknar där hemma. Så mycket att hinna med innan lovet tar slut och det är typ bara en månad kvar och den kommer bara försvinna! Sen lär jag ju ha panik innan skolan början. Fyfan, drömmer ju fan mardrömmar ?! :s Har ingen aning om vad jag drömmer mer än att jag vaknar och har panik för att skolan snart börjar och att jag ska börja på JB. Jag menar jag känner jätte mycket folk som går där så jag har absolut ingenting att vara orolig över. Det jag tror jag oroar mig för är att jag ska gå med nya personer och det är en helt ny klass. Jag menar, ingen mer Helen eller någon annan av dom jag alltid har haft i min grupp ;( saknar ju alla redan som en liten tok! Hoppas jag stöter på en massa nu på Yran iallafall.

Men nu ska maja få datorn och jag tror jag ska försöka vila ett tag så jag orkar vara vaken inatt så jag kan sova i bilen imorgon natt... :)

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar