Leta i den här bloggen

torsdag 1 juli 2010

Rubrik

Sitter hemma hos far nu, var ett tag sen. Men när jag väl kommer så är det ingen hemma!? :o nej, det är inte riktigt okej Lindha och Pappa. ;) Ni som tjatar på mig att träffa mig men flyr när jag kommer. ;) Hahah. Skämt o Sido. Dom kommer nog hem snart. Men är lagomt uttråkad kan jag säga. Har ju reda gått till macken och köpt dragsters, mums! Tror jag ska sätta mig och fortsätta att läsa min nya bok. Köpte en nya idag, igen.. Haha.

Sen så uppdaterar jag typ ingenting, eller iallafall inga vettiga inlägg men det är för att jag aldrig sätter ner mitt ärsle och tar tag i bloggen. Försöker att umgås med vänner och vara ute i solen så mycket som det bara går.. :)

Men vaknade iallafall imorse och upptäckte att alla var hemma igen, råkade sova till 12. H ö h ö. Men det var faktiskt inte meningen för jag vaknade inte efter att jag gav vovvarna mat :o Menmen. :)

Jag saknar dig mer än du anar. 
Vill ha tillbaka tiden när vi låg här i soffan. 
Fan.

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar