Leta i den här bloggen

tisdag 6 juli 2010

EN DAG

Hemma igen, var till hälsocentralen klockan kvart över 10 och kollade om min urinvägsinfektion var borta och det var den! Så äckligt härligt, och vet ni vad!? Jag får bada igen! Så när jag kommer till Blekinge ska jag fan bada sönder. Inte ett skämt. Fyfan, vad skönt det ska bli. Har ju inte ens tagit ett första dopp ? Inte riktigt okej faktiskt.

Tar halv 3 bussen hem till mamma idag, måste ju städa och packa för imorgon så drar vi oss mot Blekinge. Usch, vad skönt det ska bli! Har lite beslutångest hur jag ska göra. Om jag ska dygna inatt, och vara vaken tills vi åker. För då kommer jag ju att kunna sova väldigt bra när vi åker. Så slipper jag iallafall sitta och vara sur för att jag hatar att åka bil. Men har jag min musik så kommer nog allting att gå bra. Ska nog ta med så att vi kan kolla på film i bilen med, men jag kan inte kolla på film i bilar för då börjar jag må så äckligt illa och det har jag verkligen inte lust med när jag ska åka bil i 110 mil. Så får se om jag själv skippar den idèn. Tror jag ska sätta mig och rensa ur all skitmusik från min mobil också. Sen ska jag ta och ladda ner nya och bra låtar. Tror jag ska ladda över en massa på mammas ipod med. Ifall mitt batteri dör på telefonen (a) för utan min musik så kommer jag ju att dö! Jaja, nu ska jag sluta gnälla över att jag ska åka bil även om det är det värsta jag vet. För vad gör man inte för någonting man längtar så man håller på att gå av? Jo, näst intill allt om det går.

Så nu är det bara 1 dag kvar sen far vi, w i i i i h !

Sen saknar jag min lillskit :'(

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar