Leta i den här bloggen

söndag 11 juli 2010

Blekinge dag 4

Värmen fortsätter och den sjuker inte, inte okej. Det går verkligen inte att vara ute om man inte ligger i poolen. Det är antingne poolen eller skuggan som gäller alltså. Det går inte annars. Visst det går men det är så äckligt jävla varmt och svetten bara rinner om en. Det vill man inte heller. Så jaa, man kan ju välja. Har legat i poolen mest hela dagen som sagt. Eller ja, jag, moffa och Robin åkte och köpte fler badmadrasser och sittstolar som man kan ha i poolen så att alla kan vara där nu när det är så varmt. Har även läst ut min bok nu så nu måste jag iväg och kolla på eclipse och köpa fortsättningen! Men mamma säger att hon måste se Twilight och New Moon innan hon tänker kolla på eclipse med mig. Jävla mor, haha.. Jag vill se den nu.

Nellie, vill du se den med mig imorgon ? :) Smsa eller ring om du har lust med mig så kan vi ju se vad som händer. :)

Ibland gör man någonting som man egentligen inte borde, men vet ni vad det kan leda till? Någonting mycket bättre.

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar