Leta i den här bloggen

onsdag 21 juli 2010

Blekinge dag 12,13 & 14

Klickar runt och ändrat lite på bloggen, igen. Har bara ändrat uteseendet lite och sen lite småsaker.

Har iallafall kommit hem från Konga nu. Orkar faktiskt inte berätta allt vad vi gjorde där. Sen är just det ämnet lite känsligt eller vad man ska säga för familjen så jag tänker lämna det ute. :) To bad. ;)

Men det var iallafall riktigt skönt att komma hemn till momma iallfall. Men nu längtar jag hem, väldigt väldigt mycket faktiskt. Till min säng, till mina vänner allting. Har ju varit här i två veckor nu så nu vill jag hem. Hörde mamma prata om att vi kanske åker hem redan på lördag natt och det tycker jag lät som en väldigt bra ide just för att jag längtar hem. Borta bra men hemma bäst, absolut.

Sen är det en person som jag saknar sisådär lite extra mycket. Så den personen ska få spendera natten med mig när jag kommer hem! Sen är det inte länge kvar till yran. Längtar riktigt mycket eftersom jag ska sova hemma hos Emma då hela yran. Henne saknar jag med som en tok! Men iallafall, blir nog henne jag ska gå med. Sen så ska Zebbe komma på yran så ska få träffa han igen med, det ska bli trevligt. Sen är det alltid så att man träffar oftast mycket vänner och så eftersom yran är det enda som händer i östersund under ett helt år. Så det är inte värt att missa det, absolut inte!

Menmen, nu ska jag nog ta och hjälpa momma för vi får middagsgäster om ett tag.

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar