Leta i den här bloggen

torsdag 22 juli 2010

Blekinge dag 15

Min jävla kropp hatar mig! först magkatarr, sen rejäl jävla förkylning som höll i , i typ 1 månad? när den går över så får jag urinvägsinfektion, när den är över får jag ont i halsen och nu har jag några jävla utslag på kroppen som ser ut som jätte jätte små vattenblåsor!? låg i solen i 30 min och sen är hela överkroppen full. Även ryggen som inte ens var i solen! vafan är det här? Blir så less att jag inte kan vara felfri en jävla vecka utan att det ska bli någonting fel. Ååååh, jävla piss kropp. Någon som har lust att byta?

Nu är det bara två dagar kvar här och längtar hem som ett as. Åker på lördag kväll så är hemma på söndag. Men ska spendera lit tid med min Nellie nu. Ska åka iväg och bada med henne och Robin trotts mina jävla utslag. För sen är det inte säkert att vi träffas så mycket mer innan vi åker hem, pffh. ;( Får se hur det blir med hennes flytt upp till oss nu i september nu läste jag på hennes blogg eftersom det går bra mellan henne och krille igen. ;) Men bara hon är lycklig så är jag nöjd!

Sen så skrev Lindha på FB att dom hade en överraskning när vi kom hem. Vad har dom hittat på!? Nu är jag ju jättejätte nyfiken. Lindha, sånt får man inte säga när jag längtar hem för då längtar jag hem ännu mer! :o haha, dumma dig. ;)

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar