Leta i den här bloggen

fredag 2 juli 2010

100 grader i solen !

Jäklar vilken hurrtbulle jag är! För så åkte jag in till stan och träffade bea, köpte ett par skot 30 kr och en bikini 100 kr så att jag hade något att sola i. Sen åkte vi till Byskogen och skulle hämta min cykel med hittar den inte! Och förlåt Bea för att du fick springa i strumpor på bussen, var inte meningen ;) Men åter till cykeln, ringer pappa och han svarar inte. Så jag och Bea går ner till lugnvik och solar och ror båt. Trevlig pratstund där ;) hihi. Sen så ringde pappa och berätta att cykeln stod i cykelförrådet. Jag visste inte ens att vi hade ett. Haha, så jag gick då och hämtade den och sen så cyklade jag till stan. Där spelade jag basket med Agge, Mark, Chrille och Bobbo. Det var vaaaarmt eftersom det är typ 100 grader i solen idag. ;o så har lyckats bränt min näsa , men har också lyckats blivit brun. Me like! Sen cyklade jag iallafall till frösön med. :) Duktig brud. Nu väntar jag på emma som står i duschen och hoppas på att få middag, inte ätit speciellt mycket idag (a) men det får vi ändra på. Jag och emma ska typ till österäng och äta jordgubbar sen, måste bara hinna få tag på några med, höhöh. Men det fixar sig nog. :)

Nu har jag inget mer att säga. Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar