Leta i den här bloggen

tisdag 27 juli 2010

Livet leker!

Ååh, herregud vad livet leker just nu! Allting är bara så underbart. Jag är hemma igen och hade vääääääldigt ont i rumpan igår efter att ha åkt bil i 110 mil faktiskt. Kom hem typ 5 på morgonen i söndags och då var det bara att lägga sig och sen så vaknade jag typ 9 och klev upp och packade om. Sen åkte jag till världens bästa och underbaraste gos. Har varit tvp helt underbara dagar. Har bara legat och tagit det lugnt och kollat på film ungefär. Är alltid lika underbart att vakna bredvid dig.

Åkte in till stan idag också, köpte lite saker och sen tog jag en fika med min Moa och träffade på Marcus. Alltid lika trevligt! Ska se om maja vill vara så söt att hon vill byta dator så jag kan leka lite med photoshop.

Sen älskar jag min mamma som vill byta telefon med mig :')

Sen har Bea gjort mig äckligt nervös! För jag ska tydligen fixa bröllopsuppsättning på Wiveka. Ska testa på måndag och usch så nervöst!!

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar