Leta i den här bloggen

fredag 16 juli 2010

Blekinge dag 9


Var ju iväg på Eclipse med mamma och Robin igår och den var lika bra som dom andra filmerna! Dock så har jag kommit fram till att man ska läsa boken EFTER att man har sett filmen eftersom man vet vad som hoppas över och så. Men det gjorde inte så mycket ändå eftersom dom hoppade så mycket genfört med boken så var det svårt att förutse vad som skulle hända. Men det är verkligen en film som jag rekomnderar till er som inte sett den! Var också iväg och köpte fjärde boken av Twilight sagan och läser nu den. Har redan läst över 7 kapitel eftersom det är så svårt att slita sig från dom. Det står faktiskt att dom är extrem beroende framkallande på böckerna, det är lite roligt tycker jag. Men dom har nog skylldighet att skriva det eftersom man bli faktiskt beroende av dom! Hel galet.

Menmen, åter till idag. Vakande och hade drömmt som gos, som vanligt. Men är alltid lika trevligt för det (a) Dock är det lite jobbigt att det knappt går att sova längre än 9 här eftersom det itne finns någon dörr till rummet som jag sover i så hör jag precis allt vad sin händer i huset när alla kliver upp. Det är jätte störigt faktiskt att jag inte kan sova längre ön 9 medans robin kan sova hur länge han vill eftersom hans over ute i husvagnen. Så för mig var det bara att kliva upp, käka frukost och idag gick  jag faktiskt ut och satte mig i solen en sväng. Har suttit och läst där sen tp 10.. :) Nu tror jag att jag ska gå och slänga mig i en dusch eftersom vi ska iväg klockan 3. Ska på middag hos Anna-greta och Lasse. Therese är också hemma, så ska bli trevligt att träffa dom igen! Var ju sisdåfär två år sen. :( Det är så synd att man inte kan träffa dom mer. Mer eftersom det är 110 mig emellan oss så är det lite svårt faktiskt.. Och om inte vi åker hit varje sommar så blir det så, tyvärr. För man önskar att man kunde träffa dom varje dag. Men inte då.

Får se om jag kommer uppdatera någonting mer innan söndag för imorgon är det hasslöfestivalen och då ska jag vara med Nellie, så får se om jag uppdaterar innan jag åker till henne eller hur det blir. Jag har faktiskt inte en blekaste aning om vad som händer faktiskt, hahahaha. Menmen, det löser sig alltid när tiden väl kommer. :)

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar