Leta i den här bloggen

torsdag 8 juli 2010

Blekinge dag 1

Överlevde bil resan, helt otorligt. Typ. Nej, men det gick faktiskt rätt bra. Blev väldigt less från och till men då var det bara att kämpa och försöka att sova men det var inte det lättaste när man var klarvaken? Mådde bara lite illa där ett tag men så lyckades jag somna. Anledningen till att jag mådde illa var att jag kan bli åksjuk. Har varit det sen jag var lite.. Men iallafall, kom fram klockan 8 imorse då det var en chackad momma och Maja och Nicke. Nicke kommer nerspringandes och låter som en elefant när han hör oss, haha. Dom trodde nämligen att vi skulle komma inatt. Men inte då. Så vi åt frukost och sen var det bara på med bikinin och ut i solen, inte helt fel! Har inte varit sådär fööör varmt utan det har fläktat lite, så det har varit skönt. Åkte ut till Slätthammar med Nellie och syskonen och skulle bada. Dock blåste det så mycket där och var tydligen svinkallt i vattnet enligt Robin och Nicke som badade. Jag låg och sov på stranden istället, hehe. Men eftersom det blåste så åkte vi hem igen och jag och Nellie gick och lade oss i poolen istället, najs. Var jätte mysigt och skönt. :) Sen skulle honm åka till Gunnel som fyller år idag, grattis till henne. Så jag hoppade in i en dusch sen har jag bara legat och halv sovit och läst i skuggan, sköönt. Har fått färg idag, dock tror jag att jag legat liiiite för länge. Men vad fan, man är bara ung en gång :D

Jag tar en massa bilder, men jag har inte min hårddisk med mig så jag vet inte om jag vill lägga in dom på moffas dator. Men kanske lånar Robins så att det kommer upp några bilder imorgon kanske. För då kommer det nog bilder från Brunnen med. Ska dit med Nellie och sola, bada och ha oss. Ska bli jätte skönt. :)

Sen tar det bara någon minut innan första färstingen kryper på mig!? Ska jag inte ens hinna få vara här en timme? Nejdå, för efter någon timme till så kryper den andra. Jaja, kommer sluta med att jag kommer härifrån jätte sjuk. Skämt och sido. ;)

Nu ska jag gå ut och lyssna på skansen som är nere på gnistan. Är "miniskansen" där. Har varit dit någon gång och är faktiskt ganska mysigt men man hör lika bra när man sitter hemma med, såå ;)

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar