Leta i den här bloggen

lördag 10 juli 2010

Blekinge dag 2 & 3

Hejsan, bloggade ingenting igår men det var för att jag aldrig hann på kvällen då jag åkte på Tosia med Robin, Melle, Kevin, och någon till som jag inte kommer ihåg vad han heter... förlåt? Aja, Tosiabonnadan är iallafall en marknad som är i Ronneby. Var även där idag och faktiskt köpte lite saker. Ett par skor, 10 trosor, 3 Bh:ar och ett par jeansleggins. Sen på dagen igår så var jag också iväg på Tosia med Nellei en sväng, var dock inte lika mycket stånd uppe då vi gick. Sen höll vi på att avlida av värmen så vi åkte till Brunnen och solade och bada. Var riktigt skönt att svalka sig! Sen så åkte jag hem och gjorde mig iordning och åkte på tosia igen som jag berättade.

Idag har det bar 43 grader varmt i solen. Det är faktiskt väldigt mycket för varmt för min del så jag har legat i skuggan då jag har kaftigt ont i huvudet större del av dagen, tyvärr.. Det är inte fören nu ikväll som det har blivit så att man kan sitta i solen. Usch, har varit alldeles för varmt. Hoppas på sol imorgon med , så ska vi nog åka till slätthammar och sola och bada där. Det blir nog mysigt. Är ettbadställe som är rätt mysigt. Många minnen därifrån då man var liten. :') 

Menmen, ikväll var Peter och Anna hit en sväng var kul att träffa dom med. :)

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar