Leta i den här bloggen

onsdag 14 juli 2010

Blekinge dag 7

Värmen fortsätter och ser fortfarande ingenting av det där regnet och åskan som hotats ;) menmen, jag klagar inte. Det får gärna vara varmt och inte åska så länge jag är här. Antar att jag kommer att få vara med om det nog mycket när jag kommer hem va? Men orkar iallafall inte sitta i solen hela dagarna då det bli för varmt och det klarar jag inte av. Någon timme går bra men inte mer. Så satte mig här trotts att klockan bara är 3 och det är skollhett ute. Men ska ta mig en efterlängtat dusch nu! Har inte haft tid att dusch av mig all äckel vatten från poolarna och havet än. Men det blir det nu, yes. Mamma har också köpt rakhyvlar eftersom jag var så duktig och glömde min hemma. (y) Men har överlevt hittills men nu blir det en uppfräschning. Mot kvällen så bär det av mot familjen Magnussons som vi inte träffat på typ 2 år. Det är alltså mina kusiner som vi ska åka till. Det blir nog kul. :)

Jag förväntar mig ingenting, jag hoppas på ingenting utan tar dagen som den kommer för att inte bli besviken. Men ändå så blir jag det. Även om jag gör allting med inget hopp. Eller hoppet finns alltid men jag förväntar mig inget. Du vet vart du har mig om du vill ha mig, men det är upp till dig baby.

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar