Leta i den här bloggen

tisdag 2 mars 2010

Världen bästa pojk !

Sitter hos världens bästa pojke just nu., det gillas väldigt mycket (: Båda två sitter och nördar framför en dator. (Y) Ja, vi är båda små nördar. ;) Nej, men jag ska nog sätta mig och kolla på tv med Karin tror jag. Det är ju alltid lika trevligt.
Sprang på stan idag med Bea, hon åt sen sprang vi på Gina för att jag skulle köpa ett par leggins men jag sprang förbi dom och trodde inte att dom fanns kvar.. -.- Suck, så när vi skulle ut så såg Bea dom. Menmen, jag får ta dom på torsdag då jag har dans ist. Införskaffade iallafall ett nytt TURKOST linne, det gillar vi! Bea köpte, turkos, gul och brun. Me like ! Sen blev det stress till bussen och jag och Dennis hoppa på olika bussar. Ja, så kan man också göra. Så jag åkte krokoms bussen med Holmarn och Dennis Kaxås bussen. Tummen upp, hehe.  Vi är smart. Eller? ;) haha, jaja. Nu sitter dennis och pratar med dom på spelet så jag får väl gå och prata med Karin.

// Hannah

1 kommentar:

  1. fast jag avr tvungen att springa och byta.. bassade inte i brösten utan det blev sådär konstigt fult.. nu har jag "bara" gult och turkost för den bruna fanns ej..

    SvaraRadera