Leta i den här bloggen

tisdag 16 mars 2010

Ni MÅSTE läsa historien!


En väldigt saknad person, bara två dagar kvar nu !


Sitter nu inne på mitt rum och har gjort klart läxan so mjag faktiskt blev nöjd med. Saknar min säng här inne så den blir det nog att slänga in i kväll. För varför ska jag sova i ett kök när jag har ett nytt och fint rum att sova i...? Menmen, det blir nog lite senare för nu ska jag gå och göra klart min massäck tills imorgon då jag och bea ska äga ut Duved på bräda. ;D Alla kommer att få ett gott skratt iallafall och tack grabbarna som ska åka med oss och stackars er som inte vill! ;) Men nu åter till saken, blir att packa sen ska jag ta och leta reda på alla min slalom saker. Eller iallafall hjälmen och alla ytterkläder. Dom vet man inte alltid vart dom ligger. ;) Så det blir efter det. Sen blir det att tömma mobilen på alla egobidler på Bea och slänga in lite musik så jag har något att göra medans jag sitter på bussen. Känns som jag har glömt någonting nu...?`Juste! Ska ringa pappa och se om han kan hämta oss i Lit då vi kommer med bussen. Sen måste jag packa till både dansen och tills helgen eftersom jag blir borta tills på måndag, najs! Måste städa upp på rummet jag bor i nu med, annars blir en viss person inte så glad. ;)

Nu tänker jag skriva det som jag egentligen hade tänka och skriva och det var ni vet sådan här drickyoghurt som det är på bilden? Jag har fått väldigt svårt att dricka sånna sedan min lärare berättade en historia om just sånna för två år sedan. Hoppas jag inte jag förstör aptiten för någon annan nu. ;) Men det var iallafall såhär - Det var en blind man som hade problem med sin mage. Han hade alltid en kopp bredvid sig som han spottade i för att han fick alltid upp klumpar i munnen. När det var lunch dags så kom sjuksköterskan in och berättade att dom ställt yoghurten på nattugsbordet där också spottkoppen stod. När dom sedan kom tillbaka och frågade hur det hade smakad så svarade han "jaa, jag vet inte riktigt. Det smakade inte så mycket och vad har ni nu för yoghurt? För den var väldigt klumpig och det har den inte varit alla andra dagar" HAHAHA, stackars man som drack sina egna klumpar och sitt eget spott! Fyfan alltså.. :p

Aja, nu blir det att packa.

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar