Leta i den här bloggen

onsdag 10 mars 2010

Dom som inte tål barn ska inte jobba med dom!!

Usch, kom typ nyss hem från Dennis. Ville verkligen inte ! :( Tog imot som fan alltså... Fick inget riktigt hejdå heller då han låg och sov när jag åkte... Får nog inte träffa honom mer p väldigt länge. Måndag om jag har tur? Aja, jag hoppas att jag överlever. Har ju varit med honom sen lovet började så jag få Högarna också tror jag. :)

Aja, jag tycker jag har tur att jag klarat mig från magsjuka så länge som jag har gjort! Med tanke på att alla runt omkring mig har spytt. :o Nova hemma hos pappa, Nicke och Mamma, hos mamma, Izabelle hemma hos Dennis. Ja, överallt. :o Men jag är glad så länge jag slipper undan ! :D

Men till en sak som jag satt och tänkte på idag när jag åkte bussen från stan till byskogen så ser jag ett dagis som går igenom stan bredvid stora vägen. Och så är det två killar som inte hållar varandra i handen som alla andra. Men dom går brevid varandra som alla andra. MEn så vänder sig dagis fröken om och skriker på dom och ser hur förbannad ut som hellst för att dom inte håller varandra i händerna!? Alltså, hallå? Små pojkar kan vara väldigt fjantiga med just det att killar inte ska hålla varandra i händerna. Om dom går fint brevid varandra, varför ska dom få en massa skit för det? Sådana dagisfröknar tycker inte jag ska finnas. Dom ska iallafall inte jobba med barn om dom itne kan handskas med dom! Usch, blir bara så irriterad på dom som jobbar med barn och undomar som inte ens tål dom? Funderat på att skaffa ett nytt jobb kanske? Åh, idioter.

Nej, nu ska jag ta och äta lite tror jag och väcka sömntutorna.

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar