Leta i den här bloggen

måndag 15 mars 2010

framtiden.

Det är ganska svårt att bestämma sig om framtiden är något att se framemot eller något som bara inebär problem. Jag tror att jag ser framemot den framtid jag planerat upp- först ska jag flytta till norge och jobba där förmodligen i en nvey eco butik och tjäna ltie pengar.(ska ta med mat som man kan ha länge tex mjöl). Efter jag sparat ihop lite pengar ska jag starta upp en häst gård förr eller senare. Ska börja ha lite uppvisningar och när efetrfrågan ökar ska jag ha elever. Tänker även rädda lite hästar så klart.. Tänker ge ut en bok.
Ha ridläger/träningläger. Ta mig an problemhästar som jag älskar :p och unghästar så klart.. Bygga ett ridhus/rundcorall med tak. Ta in hästar och ägare på tillridning. Åka till USA/australien och gå kurs med parelli. Ska se om jag kan bo kvar i jämtland då jag behöver folk som är villiga att betala mig så jag kan ta typ 7-10 hästar i veckan men Anneli säger att det är stor efterfrågan och att det finns pengar att hämta.. Jag har gjort ritnignar och vet vad jag ska ha för hästar vad jag ska ha för målgrupp, hur jag ska tjäna pengar osv.
Jag ska starta smått och så får jag se hur stor det blir annars kan jag vara på nytta på många andra ställen ;)
Jobbinterjuv vore inga problem för mig.. haha

 Körde btw BIL i lördags :o jag har blivigt rally brud! Det gick faktiskt as bra och nu kan jag nästan köra bil- övnign krävs så klart men jag tycker jag rä rätt fulllärd på mina två gånger ;)
körde från lillhuset till parkeringen utan att bli det minsta rädd och jag parkeradeoch tog svängen as bra! 

var stolt även mig!


Även att jag inte varit inne på över en månad.. :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar