Leta i den här bloggen

söndag 14 mars 2010

Inte riktigt okej att vara sjuk just nu

Sjuktjej.se! Nej usch för denna jävla magsjuka! Robin den jävel smittade mig :@ Har klarat mig ifrån alla tills Robin kom hem och sov i samma rum som mig. Fy på honom alltså! Nej, mår inte alls bra nu... Varken fysiskt eller psykist sätt. Tyvärr. :/ Menmen, den 29 April får vi veta. Min kropp vill inte alls samma sak som jag vill. Har varit så jävla seg hela lovet att jag inte ens orkar med detta... har knappt orkat blogga. ;o Men ska försöka göra ett bra inlägg nu. Fast jag har ingen aning vad jag ska blogga om, hehe. Men blir väl lite om vad jag har gjort på lovet. Det enda spännande jag har gjort egentligen är att jag var iväg och fikade med Sara och Felicia. Det var mycket trevligt faktiskt ! Var med Dennis tills i onsdags och nu vet jag inte när jag får träffa honom igen. Gör ont som fan att veta... :/ Men jag överkever nog får jag hoppas.
Mamma och Tommy håller på inne på mitt rum medans jag ligger här och mår illa. Har lite dåligt samvete för att jag inte kan hjälpa till faktiskt. Mamma har ju trotts allt gjort så mycket där inne redan... Men jag är glad att jag har en sådan hjälpsam mor som gör det åt mig och köper en massa nya saker. Det ska hon ha en stor medalj över!

Alltså, haha. Jag suger på det här. Har total bloggtorka. Så jag skiter i detta nu.

//Hannah

2 kommentarer:

  1. haha jag ade faktiskt glömt bort bloggen... prata i morgon och förhoppningsvis i backen på onsdag.. följer du med och andler godis från morgonen? <3

    SvaraRadera