Leta i den här bloggen

fredag 12 mars 2010

Dollar Store

Jag antar att allt löser sig...

Aja, det finns så fjantiga killar ibland alltså. Idag när jag och Mamma kom ut från Dollar Store så var det ett par killar som satt i bilen brevid och kollade på mig och satt och snacka. När vi åkte var det en kille som tog mod och vinkade till mig. Sen när vi kommit en bit så kom mamma på att vi hade glömt en sak och var tvungen och vända. Vet ni vilka vi mötte i dörren när vi var påväg in igen? Jo dom, alla vänder sig om samtidigt och hoppar åt sidan. en hoppade tom på tryckor. Haha, patetiskt och fjantigt. :) Menmen, det är ju killar man pratar om. (:

Orkar inte skriva om så mycket just nu, inte mer än att jag och Emma hackade oss in på Robin facebook och hade lite roligt igår, hehe. Sen har jag fått en massa nya saker till rummet idag, tack kära mor!

Nu ska jag ta och sova ett tag, nattinatti. (:

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar