Leta i den här bloggen

söndag 28 mars 2010

Söndag

Igår jobbade jag heladagen och sminkade massor med männsikor blandannat Helen och Filippa (dom som jag kännde typ) det blev super snyggt Filippa fick en snygg sotning som såg lite blå ut mot hennes vackra engelsa porslinshy, hon gick modevisnign i vackra kläningar och med en snygg sminkning och var super vacker!
Helen fick mycket vitt och turkost och blev UR läckert as nöjd! Blev riktigt nöjd med alla sminkningar, har bara sminkat typ felcia, mig och emmeline egentligen men nu var det allt från små barn till äldra damer och det blev riktigt jävla bra :o haha grabbarna nästa!
Dock får man ont i fötterna efetr en hel dag när man står och ler var inget om man gämför med stockholmmässan :s betonggolv, 100000000 människor i montern helatiden + höga klackar i 3 dagar från kl 7 till 8 (y).

Fanny klippte mig också! Det blev riktigt bra fast vi var tvungen att tunna ut det igen tunnade ut det jätte mycket förra gången och nu fick vi nästan inte igenom kammen :p haha tog inte mycket men det blev en jävla massa hår ändå ;)

Idag har jag inte gjort mycekt alls, brun utan sol, hårimpackning och bakat lite.. trååk. 

Isvak på tisdag 

1 kommentar:

  1. Jag blev asnöjd med sminkningen, du är så duktig så! :D Är gärna din sminkdocka fler gånger haha ;)

    SvaraRadera