Leta i den här bloggen

onsdag 24 mars 2010

Våran är underbar!

Nu är jag riktigt trött, ont i ryggen/alarna och tänkte brar slänga in ett snabbt inlägg. Har suttit och pluggat sen jag kom hem, inte kul. Men nu är det iallafall klart. Tänkte lägga mig och kolla på Baywatch meeeen, jag måste plocka in och ut mitt skrivbord. Suck, måste göras ändå. Ska prata med mamma om jag kan göra det på Fredag eller om det måste göras idag. :)

Imorgon är det Torsdag vilket betyder dans mec Vicky och sova hos pappa med älsk, antar jag. :) Om han sover hos mig i helgen eller inte återstår att se. Ska iallfall vara barnvakt på Lördag till Nicke  då mamma och Tommy ska till Sundsvall. Vill inte följa med eftersom jag inte får mina pengar fören på söndag. Meeen, då blir det iallfall att shoppa! Ska försöka ta mig till skopunkten och köpa mig ett par skor. Blir nog dock inte dom som jag ta upp bild på förut, men vi får se vad det blir! Kommer nog bli ett par vanliga tygskor tror jag. Eller så blir det dom jag såg på Stadium för 300 Kr, men vi får se. Ska köpa mig ett par solglas ögon med, det behövs!

Seeen, är det bara jag som gillar att våren är påväg? Jag älskar att man kan gå i skinnjacka och UTAN långkalsonger! Ja, tänk er. Jag gick med Jeans idag första gången på hela vintern. Mirakel. (y) Åh, älsklingen var så söt imorse när vi gick till bussen! :') Han ställde sig och kolla på mig sedan säger han "Vad fin du var i dag älskling" :') Blir så glad när han säger sånt.

Nej, men  nu ska jag gå och prata med min moder om skrivbordet.

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar