Leta i den här bloggen

onsdag 24 mars 2010

hmm

Är jag glad eller inte..? inte riktigt 100 faktiskt :p igår var jag den bea jag älskar att vara den dansande sjungande bea som spelade hög glad kaksig musig i duschen, haha det är då man ska ha mig på film kan jag ju säga. ;)
Hittade min nya kärlek en super fin jacka från Jofama <3 fast jag vill itne se Kenza som modell till dom faktiskt hon riktikar ju sig till fel målgrupp..? fattar inte riktigt det där..
Jag och mamma vill i alla fall ha den ! 
Nu får det bli lite Ke$ha och P!nk sedan ska jag väl ta ut tvätten och kanske plugga.. mer värt att ta med datorn i morgon. 
I helgen planerar jag att ha lite spa men vaxning, ansiktst mask och inom en snar framtid body sculpture som mamma faktiskt lovat!  


Bea vill göra något dumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar