Leta i den här bloggen

torsdag 25 mars 2010

Torsdag.

Dom som känner mig vet att torsdag inte derekt är min favorit dag på veckan. Suck!
Jag hatar att vara trött då blir jag inte glad, är jag itne glad blir jag frustrerad och hittar på något konstigt. Idag hoppade jag och Fredrik över staketet och jag rullade ner för backen, haha grabbarna kollade lite konstigt på mig :p hannah fixade med sminket.
Sedan innan spanskan tog jag ett till snödopp (y) någonting måste man ju hitta på!?
Sedan när jag hoppade av bussen så dåg jag att mormor också var på bussen och följde emd oss hem, jag blev jätte förvånad men glad så klart! Vi fick pankakor :D
Sedan sprang jag ut för att leta upp Wivekas hästar som var på rymmen men som hann hämta in dom..
Nu ska jag spela lite hög pepp musik och sedan ska jag dansa i duschen! :D
 SÅ rolig kan jag vara ibland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar