Leta i den här bloggen

torsdag 11 mars 2010

Få stopp på mina drömmar

Usch vad trött och sliten jag är. Lov vad är det? Nej, blir inte speciellt mycket lov för mig då vi har massor att fixa här hemma så lär nog vara lika sliten då vi börjar skolan igen... Hur ska detta gå? Ja, det åter står att se faktiskt. Men det är inte så jävla lätt att vara utvilad när man itne kan sova som man vill på nätterna! För det första sover jag sämre utan Dennis. Tro det eller ej men det gör jag för jag känner mig inte lika säker som jag gör med honom. Sedan har jag fan mardrömmar nästa  varje natt! Jag drömmar bland annat att jag blir jagad tills jag inte kan stå på benen längre, att folk följer efter mig,. (Tror jag vet vad det beror på... Tack så jävla mycket för det. syftar på en viss person!) att folk som står mig nära tas bort från mig när jag behöver dom som mest, (vet också vad det beror på...) att folk dör och aldrig kommer tillbaka, (även dom drömmarna vet jag varför jag drömmmer). Alltså kan ni fatta vilken sjuk känsla det här är? Det tror jag inte fören ni känt den. Att vakna och inte veta om det kommer hända eller inte, vakna darrande och kallsvettig. Detta gör mig så sjukt frustrerad och irriterad att jag går bara och är irriterad och sur hela tiden. Det känns inte alls kul. Men det finns ju liksom inget jag kan göra åt det heller när det är i minadrömmar? ;o Fy, vill bara att det ska sluta så jag kan bli på bra humör och bli pigg igen. Någon som vet något tips på hur man kan bli av med detta?

Aja, nu är iallafall mina väggar klara då tapeterna är uppe och väggarna & taket målat. Tom dörrarna och fönstren. Blir att lägga in golvet imorgon men det gör Tommy. Jag och mamma ska väl tapetsera på deras rum. Vart den orken ska finnas vet jag inte just nu men får väl se om jag finner den tills imrogonn. Tack mamma och Tommy iallfall för att ni hjälper mig med mitt rum även om jag inte kan hjäpa till med så mycket.

Nu sitter jag och fryser och vill bara sova för att slippa tänka på allt just nu...
Den 29 April är jag borta från skolan iallfall, så räkna ingenting med att jag är där då.

Tänkte också kommentera att våran är påväg då det smälter på marken, det är plussss grader och det regnar ute.
// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar