Leta i den här bloggen

lördag 6 mars 2010

Toppen invigning på lovet !

Nej nu jävlar! Har ju inte bloggat på ett tag nu då jag inte har haft ett dugg lust men nu är jag tillbaka och ska uppdatera lite (: Orkar inte riktigt skriva vad jag har gjort i veckan, mest varit med mitt gos.
Men iallfall, sitter just nu på pappas rum med gos sovandes. Har lite smått ont i huvude och är trött. Har hälpt pappa med att plocka ut saker ur gammla bilen då han har fått hem en riktigt najs ! kallt och jävligt var det men vi tog oss igenom det med. ;) Nu väntar jag på mat för jag är hungrig! Har egentligen inte så mkt att skriva nu heller men tänkte berätta lite om min kväll igen. Fyfan alltså! Bästa kvällen på länge med mina underbara vänner! Med andra ord, lovet började bra och hoppas på att det kommer att förtsätta så också. Men åter till saken. Kom först in till stan och då jag skulle få tag på Gos men det gick inte så bra då hans telefon vad död! :o Jävla fan skap. Så jag fick springa runt hela stan och leta. Sprang in på JC och köpte en tröja. 39 :- , vafan. :) Sen när jag kom ut därifrån så sprang jag på Ida så jag orkade inte leta Dennis längre. Så sprang och köpte en väska som hon skulle köpa. Och när jg lägger ner min påse i väskan och kollar upp så ser jag att Micke och Gos springer in på Kärnan och ska ringa Micke. Jo, vems batteri tror ni är dött!? Jo, Mickes! Jävla fan skap. ;) Men visste iallafall vart dom var nu så jag och Ida gick dit. Sen åkte jag och Gos hem och tog hem Robins saker. Stressa att göra sig iordning för skulle till stan igen 18.30. Snabbdusch, mat, sen fixa sig, ut till bussen och möta upp skålle på donken då jag stötte på Mark och Moa med. Mysipys. Väntade på att Ida skulle komma och hämta mig så jag visste vart jag skulle, haha. ;) Dennis hängde med Skålle på kvällen. :) Men iallfall, runt 7-8 så kom Julia också till ida. Satt och var lite arg där ett tag och sen kom Robin med. Sen blev allt lite roligare då han peta sig i ögat, hahah, jävla klant ! Skönt att ha dig hemma ;) Haha, men hade iallfall så jävla skoj hela kvällen med en massa skratt och stoj ! Fick ett hål i mina byxor med då jag och Julia sprang och hämta malin vid sjukhuset. Halfläck.se ! HAHA, aja. ;) Skitsamma, så stort var det inte så det syns inte (: Runt 1 så kom pappa och hämtade oss.

Nu mat !
// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar