Leta i den här bloggen

onsdag 12 maj 2010

Världelösa dagar


Ont i fötterna, orkar inte blogga, är trött som ett jävla as, vill ha godis, ska gå och sno godis.
Dagen/kvällen igår kändes helt meningslöst faktiskt. Friendsdag, lika drygt som vanligt typ.. -.- Sen på kvällen blev det 9:ornas dans, sööög. Det som vi åkte dit för hände inte ens, alltså träffa dom som skulle börja i den nya kvällen. Bra arrangerat, not. Dansa iallafall tre gånger, chrille, mark och martin. Sen sprang jag bara runt för ville inte stå still och låta tankarna flöda. :) (Mina förhoppningar var inte höga, men det var värre än jag trott). Så drog med mig Chrille på en massa spring turer och sen var det Martin som fick bli mitt nästa offer. Tack, för dom. ;) Bea var ju så tråkig och satt bara still.. :( Menmen, det gick rätt bra ändå. Åkte hem lite innan 22.00.

Idag har vi haft Np laborationen, det gick nog rätt hyfsat bra iallafall. Hoppas på att det gick bra iallafall. Var ju en av de få som satte på sig förkläde som det stod iaf. ;) Mohahaha, det gjorde tydligen att det kommer bli bättre resultat. En sån liten sak. :) Sen film, typ "The ugly truth" eller något sån, sen dans som inte var så mycket till dans och nu ska jag slänga mig ner i sängen och sova! Smsa gärna om ni har lust. :)

Och glöm inte det , DET ÄR LÅNGHELG OCH SOVMORGON!

Du står säkert precis framför mig

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar