Leta i den här bloggen

söndag 9 maj 2010

Imorgon får stan passa sig ! ;)

Idag har jag varit riktigt lat, har inte gjort ett skit faktiskt. Riktigt skönt om jag ska vara ärlig (A) Läste ut min bok som jag läser eller läste. Så det är ingen som har - ljudet av ditt hjärta - att låna ut till mig, typ NU?! Vill läsa den nununu!

Imorgon så blir det skolan, sen hämtar momma och moffa upp oss på skolan så vi ska åka vidare till stan. Ska se om jag hittar någonting till 9:ornas dans på Tisdag. Ska köpa guldmasken till dansen och måste också leta reda på ett par svarta långa leggins som jag kan ha till dansuppvisningen. Om jag inte får låna dina Bea? Det är ju faktiskt också en lösning då jag har en massa leggins men som inte är långa som jag måste ha på dansen. Men det fixar sig nog.

Ska kanske försöka lura ut momma och moffa till lillänge och kolla på skor med. Behöver ett par nya då jag bara har mina tygskor som är pågränsen till försmå. Eftersom det finns billiga skor där, så kan jag ju också passa på att se om jag hittar några som jag kan ha på balen eftersom jag få 50 % på dom då. (: Aja, det blir nog jätte bra ska vi se, hehe. (:

Nu tror jag att jag ska ta och lägga mig i ett bad och tänka över mina tankar. :)


Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar