Leta i den här bloggen

onsdag 19 maj 2010

Saker du inte visste om mig

1. Jag är livrädd för tågrelsar efter att Mickes kompis blev överkörd
2. Jag är livrädd för getingar och humlor efter att maja klev på en humla och jag hörde när det brändes till
3. Jag är liv rädd för skogen på sommaren för att jag hör folk som ser björn i våran skog
4. Jag är rädd för att sova själv hos pappa efter att jag såg en skugga springa genom vardagsrummet när jag satte mig upp i sängen på pappas rum och kolla i  spegeln. ( Detta är inget jag bara skriver utan den personen som finns i huset har suttit brevid pappa på sängkanten också)
5. Jag kan inte låta bli och gråta om någon annan gråter
6. Jag tror på allt som har med andar och spöken att göra
7. Jag har min snuttefilt kvar i sängen (dock så sitter den på mitt gula lejon som jag har som täcke)
8. Jag kan lätt bli sur på små saker
9. Jag tänker på små saker som personer gör fel , kan vara att de helt plötsligt slutar skriva "<3" eller ngt liknande
10. Jag har svårt för att lita på folk till 100 %
11. Jag har stora knölar på mina hälar och på sidan av foten
12. Jag stöter bort personer som jag hör snackat skit om mig
13. Jag är telefon beroende , dock behöver jag bara ha med mig den men behöver inte smsa hela tiden
14. Jag gillar att sitta ensam och bara vara för mig själv
15. Tycker det är obehagligt med alldeles för mycket folk
16. Kan vara riktigt blyg även om det inte alltid märks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar