Leta i den här bloggen

torsdag 13 maj 2010

Tråk dag

Godmorgon, har egentligen inte så mycket att skriva om. :) Skulle kolla på New moon nu på morgonen, började att kolla men sen hade jag absolut ingen lust med det längre? Så jag gick och satte mig på kontoret så jag hade något internet och satte mig här ist. :)

Ville bara säga det att det är dyngsurt ute eftersom det måste ha regnat hela natten. Vaknade iallafall av regnet, men somnade om igen. Sen andra gången jag vaknade vakna jag av fågelkvitter? Haha, lite skillnad kanske. Sen luktar det fisk i köket och källaren då moffa och tommy la ut TIO nät igår kväll. Hehe, men det är deras val att stå i timmar och rensa. ;)

Sen har jag absolut ingenting att göra. :( Robin och Ante är iväg och skjuter, suck. Vill att en speciell person ska komma hit, men nääe.. :(

Aja, jag hittar väl på något. Får väl lägga mig och dega vid tv:en...

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar