Leta i den här bloggen

måndag 24 maj 2010

Jag kämpar ändå!


Har inte haft tillgång till någon dator sen i Torsdags eftersom jag är hos pappa. Orkar inte skriva allt jag gjort heller. (:  Men har varit och kollat på fina bilar, dansat, varit med gos och massa annat.

Just nu känner jag att ingentin är så viktigt. Jag har gjort klart den sista viktiga uppgiften nu, äntligen! Så nu ligger skolan på hyllan igen. För jag orkar inte lägga mer så mycket mer tid på det. Jag menar, det påverkar inte mitt betyg längre. Vet typ vad jag kommer att få i det mesta. Verkar inte som jag höjt mig i så många ämnen, men det skiter jag i. Jag har tagit mig igenom detta läsår och det har varit mitt mål. har velat ge upp hur många gånger som hellst men jag har kämpat vidare! Jag har inte ens stannat hemma en dag för att jag varit trött. Det gjorde jag förra året men inte i år. Jag är stolt att jag klarat detta. Nu är det bara typ 3 veckor kvar och en massa dagar går bort utav aktiviter.

Denna veckan känns helt tom. Imorgon så kommer jag att spendera sista tiden med min bror. Sen åker han till Dalarna så vet inte hur länge han kommer att vara där.
Sen torsdag är det dans, fredag, lördag och söndag med. Det ska bli riktigt kul, men ska se till att inte glömma bort dansen, hehe. Har inte suttit 100 de senaste gångerna så jag ska se till att dansa som fan på onsdag kväll!

Aja, nu har jag nog inget mer roligt att säga. (:

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar