Leta i den här bloggen

onsdag 5 maj 2010

Gabriela, Naturkosmetik - TIPS !

Nu ska jag ge er ett tips till er tjejer eller killar för den delen. Om ni har några frågor eller funderingar ang. eran hud, eran kropp, ja det mesta egentligen så tycker jag att ni ska kolla in på Gabrielas blogg här (klicka så kommer du dit direkt). Där kan ni läsa om lite olika som har med naturkosmetik att göra. Ni kan också skriva frågor till Gabriela där på bloggen.
Jag använder en founndation som hon säljer i sin butik Turkos på Köpmangatan 34 här i Östersund. (Deras hemsida han du hitta här.)
 Den heter egentligen Creme Deluxe och ser ut som på bilden.

Den har varit till en stor hjälp för min hud och jag har sett enorma skillnader efter att jag började använda den för ca ett år sedan. Så för er som har en problem hud eller bara vill vara rädd om sitt utseende ta och kosta på er dom där extra pengarna för det är det värt! Ta vara på er medans ni fortfaranade kan.

Det var ungefär vad jag hade att säga. Jag älskar hennes psodukter, så testa !

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar