Leta i den här bloggen

onsdag 5 maj 2010

Arjeplog helgen

Vafan, har absolut ingen tålamod idag. Tänkte ta och dansa lite men när det inte gick bra gav jag upp, fan.
Aja, tänkte ta och berätta lite om min helg.

Tosdag: Skola hela dagen, den gick rätt fort faktiskt. Sen åkte jag in till stan och mötte upp Emma, gick och handlade lite gott till bussen till Arjeplog. Mötte på farmor precis innan vi skulle hoppa på bussen, så kramade om henne och surrade lite. Har ju inte träffat henne heller på typ över en månad. Alltså, det här är inte bra! Alla är så nära men ändå så kommer jag aldrig och träffar dom! Ne, någon helg ska jag ta och åka till farmor och farfar helt själv och bara mysa med dom. Men åter till saken, jag och Emma tog ju som sagt bussen till Arjeplog klockan 16.00 från stan. Finns ju inte så mycket att göra på en buss så vi lekte en lek, haha, satt typ och frågade varandra en massa sjuka frågor. Vad vi frågade och svaren vill ni allt veta va? ;) Men det kommer aldrig hända, dom är alldeles för privata. :D Haha, men kul var det iallfall. Kollade ocksåå på film , sjuk film , kommer dock inte ihåg vad den heter, tyvärr. ;o Men den var rolig. :D
Efter en lååååååång bussresa så kom vi äntligen fram till Slagnäs där Jepsen och Robin skulle hämta oss. Tror ni att de stod där!? :o Nej, haha. Så jag och Emma kurade ihop oss i min filt och satt och "surade" lite. ;) Efter ett tag så kom dom ju faktiskt som tur var, haha. Åkte till elevhemmet, sa hej, bäddade och sen sova.

Fredag: Vaknade när Robin klev upp och duschade, sjöng och visslade i duschen, haha. Du är så jävla skön iblad du ;) Sen när han väl gått så var det att försöka att somna om. När jag väl lyckats så kommer Robin och Oskar hem igen och dom rycker upp dörren och jag och Emma blir väckt. Suck, så var ungefär halva dagen. ;) Somna blev väckta, hehe.. Men jag och Emma gick faktiskt in till samhäller och köpt frukost och vet ni vad!? Det var typ storm, haha. SNÖ storm. Snöa och blåste som fan , inte kul ! Men kom iallafall dit och hem, hehe. Sen blev det duschen, sen "sova" lite. Fixa håret, sen "sova" osv. Men klockan kvar i 6 var vi iallafall klara att gå och köpa pizza, mums! Så vi gick in till samhället igen och åt pizza, sen tillbaka till elevhemmet för att fixa oss lite till inför kvällen. Kvällen började iallafall till en början på Beta, satt där lite och träffa trevligt folk, sen vidare till nya och kollade på majbrasan som var där, haha. Sen hade ju, Jag, Emma, Anton och Jim roligt underkvällen. ;) säger bara kaaaaaaaaaamera! ;D Haha, sen har vi kommit fram till att den finns en stor idiot i arjeplog (som sedan tjuv lyssna på mig och emma när vi åkte hem ;s) Vilken tönt säger jag bara :)
Men kvällen var helt okej, även om vi gick typ 1.5 mil ;o Somna klockan tre dock, mend e vare värt :D

På lördagen så låg vi i sängen heeeela dagen, kollade på jakten på kvällen. Helt okej, men den slutade ju jätte konstigt !? ;o

Sen vare bara bussen hem på Söndag, emma låg och sov typ hela vägen. Socialt va? :D Och när jag väl somnade så kommer hon och VÄCKER mig! Det var faktiskt lite jobbigt, hehe ;)







Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar