Leta i den här bloggen

lördag 15 maj 2010

Allt från piskande regn, gummistövlar och anabola pajer!

Hejsan hoppsan, igår bloggade jag inte för att jag knappt han äta frukost innan vi hade gäster som stannade till halv 2 i morse ;) Den ni. Dagen igår bjöd på väldigt mycket faktiskt. Allt från piskande regn, till anabola pajer ;D Var riktigt trevlig kväll/dag faktiskt. Emma och Maria kom vid halv 11 och sen var det att åka fram och tillbaka mellan husen och göra det ena och det andra. Tur att Emma får köra bil, hehe. För när Mamam och Maria väl kommer på att dom ska göra någonting så är det inte bara någonting litet, utan då blir det enorma middagar och en liten fest. ;) Men det är alltid lika roligt! Mysigt med för den delen. För vi hade ju hela familejn Hemmingsson på middag och våran familj + momma och moffa. :D Jag orkar inte förklara allt i detalj vad vi gjorde men jag tog en del fotton undet kvällen som jag tänkte slänga upp. För nu kan jag faktiskt få in bilderna från Mobilen, wihooo!


Idag så blir det kalas för Maj. Det ska bli riktigt mysigt faktiskt, blir klänning. Helt otroligt, typ. ;)
Sen imorgon fyller Micke 22 så då ska vi åka till pappa och stannar där tills på Tisdag. Sen på Onsdag vill jag inte ens tänka på vad som händer...
























Bilderna blev lite huller om buller, men ni har dom iallafall. Nu ska jag ta och skriva ut lite bilder. :)

Puss/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar