Leta i den här bloggen

måndag 31 maj 2010

Jag lever, än ;)

Hej alla! Jag levet faktiskt, tro det eller ej. Men som sagt har varit hos pappa i typ två veckor i sträck och har därför inte haft tillgång till något internet. Så har inte kunna blogget eller något. Har absolut ingen koll på vad som händer med alltr folk eftersom man får veta allt genom Facebook. Det tycker jag är lite hemskt faktiskt, haha. Ska man behöva ha facebook för att kunna veta hur alla mår? Jadu, människan är väldigt datorberonde i dagens läge.

Men iallafall, åter till det jag har tänkt att blogga om. Har haft dansuppvisning hela helgen. Har både varit segt och roligt faktiskt. Väntan var seg men att kolla på alla danser var roligt :D Dock så är jag jätte förkyld och därför har jag knappt kunna andas på nätterna eller på mornarna så att jag har sovit dåligt. Så nu har jag int i heeeela kroppen och känner mig så sjukt sliten. (Bara två veckor kvar, bara två veckor kvar...!) Ser dock sliten ut med, mer smink kanske? Njaa, det orkar jag inte. Åter till saken, det gick ganska bra förutom på söndagen på dagen då jag glömde bort mig på ett ställe menmen. Det var det nog ingen som märkte. ;) Så skit samma. :)

Idag har jag åkt en ZORB! Fyfan vilken kick alltså! Det är någonting som jag sa från första gången jag såg en att jag vill åka och SKA åka om jag får chansen och idag fick jag det! Fyfan, trodde jag först skulle dö men sen ar det så jävla kul. :D Åkte en gång med Matilda då han låg och skratta åt mig samtidigt som hon skrek av samma panik som mig. :P Förstår varför hon skratta, kan faktiskt tänka mig mitt ansiktsuttryck ;) Som säkert blev ännu bättre när jag insåg att vi faktiskt lättade från marken varje gång, hehe.. Andra gången åkte jag med Peo och då låg jag endast och skratta åt honom! HAHA, tror aldrig jag sett den sidan av honom förut och trodde aldrig att jag skulle få se den heller. Men jävlar vad kul det var! Lättade även denna gången från marken men ännu mer men då var adrenalinet redan i kroppen så då var det bara kul som fan! Så om ni någon gång får chancen så MÅSTE ni ta den och åka! För annars missar ni någonting som är sjukt jävla roligt.. Sen kunde man även åka Zippline eller fyrhjuling men jag åkte Zorben istället. :) Anledningen till att vi var på Zorbcenter var att vi hade Fridensdag och alla var iväg och roade oss, mysss. Var iväg på en jätte fin camping med och roade oss. Ni ser väl kanske på bilderna. ;)










HAHA, måste ju berätta det också att det första Peo gjorde när vi kom till Zorncenter var att köra fast på en äng, typ! Vi stod där och putta och hade oss tills jag kollade på hjulet. Det är rätt bra jobbat va? ;)

Aja, nu tänkte jag visa hur mina två veckor ser ut.

Måndag: Zorbcenter
Tisdag: Orienteringsdag, ska ej vara med
Onsdag: Tälta med skola
Torsdag: Komma hem och sen sluta, robin fyller år
Fredag: Ledig, kolla på när krull tar studenten, gos sover här
Lördag: vara med gos och sen på kvällen vet jag ej. Kanske mobba han när han jobbar? ;)
Söndag: Ladda för måndag

Måndag: Vet ej
Tisdag: Ledig, kolla baluppsättning på mig och bea, ålus smink
Onsdag: Starta vattenkrig på skolan ;)
Torsdag: Bal
Fredag: Gå ut 9:an, fika med farmor och farfar eventuellt och familjen. Sen göra något med mina kompisar på kvällen
Lördag: Vet ej
Söndag: Ladda för att börja jobba

Så ser mina veckor ut, sen är det en massa aktiviteter som jag inte ens vet när dom är. Bra va? ;) hahah.

Nej nu ska jag kolla på 90210 :)

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar